Alla inlägg den 1 december 2009

Av Erica - 1 december 2009 21:02

Om någon i närheten har ett par fina coupeglas (champagne) som står och skräpar i en hylla - sälj dem till mig för en resonlig summa så kommer jag ett steg längre på julklappslistan och du får en ledig hylla att damma av och pynta!

Av Erica - 1 december 2009 19:49

Jo, lite fick vi gjort under dagens julklappsfärd. Jag fick ihop en sak till B, en till far, en till mor och far och så en del julpynt som jag hade tänkt försöka få till innan M kommer hem från praktiken.


Imorgon ska jag spendera en dag på förlossningsavdelningen, på torsdag blir det seminarium kring upplevelsen. Strax efter det ska jag ta en skön, kall promenad hem längs ån, slappna av några minuter hemma med ett glas hemgjord äppelcider och sen går jag ut genom porten, korsar gatan, sneddar över parkeringen och tar mig en plats i kön till den konsert jag längtat till i drygt ett år.  


Fantastiskt hur man kan njuta av en vintervecka.

Av Erica - 1 december 2009 13:41

Det här med att hitta bra julklappstips som inte bara är roliga och sen meningslösa utan roliga OCH så pass tankfulla att de blir självklara. Jag har blivit helt värdelös på att komma på bra presenter. Vad annars kan man göra än att skylla på åldern?


http://www.bluebox.se/julklappar.asp

Ovido - Quiz & Flashcards