Alla inlägg under februari 2011

Av Erica - 14 februari 2011 13:23

Fick den underbara möjligheten att åka längdskidor igår kväll, första gången på säkert 15 år. Benen var lite skakis men höll mig hur som helst och överraskande upprätt. Måste ha sett extremt skrattretande ut där jag stapplade mig framåt; sen eftermiddag, iskallt och tomt på solstrålar men med vetskapen om att därhemma i värmen väntade fyra, snart fem favoriter med pepp och stora famnar. Å vilken tur jag har!

Av Erica - 10 februari 2011 19:04

Tiger armys skönsjungande frontman har med sitt nästanfärdiga soloprojekt i famnen börjat annonsera ut showdatum. I staterna, naturligtvis, men man börjar ju hoppas så smått. Det var länge sen jag var så fruktansvärt sugen på att höra någonting live. Håller tummarna för att Europadatumen inkluderar lilla, kalla Sverige!

Av Erica - 9 februari 2011 21:09

Såg Underkastelsen av Stefan Jarl på Slottsbiografen. Fick en del chockerande fakta med mig hem. Ska hädanefter ta mig en funderare när det gäller ett och annat. Mat, kläder, möbler, rengöringsmedel, kosmetika, ALLT. Himlans nyttigt att upplysa sig själv då och då och avancera från olyckligt ovetande till olyckligt vetande. Alltid något.

Av Erica - 5 februari 2011 19:46

Firar in lördagen med att pyssla: muffins med päron och riven ingefära

Borde bli en lagom smakupplevelse till kvällste & kvällsmusik (sanslöst bra):

Av Erica - 4 februari 2011 21:23

Av Erica - 1 februari 2011 16:42

Ovido - Quiz & Flashcards