Alla inlägg den 2 december 2009

Av Erica - 2 december 2009 17:45

Idag har jag fått den stora äran att vara med när tre nya små människor har kommit till världen. De första två var syskon, den sista kom solo precis som planerat. Jag vet inte riktigt om jag har tagit in allt riktigt än. Det var så stort. Jag har i och för sig under dagen fått klart för mig att barnmorska vill jag INTE bli och det har inte med barnafödandet att göra utan helt andra saker.


Har även gjort några tappra försök till julpynt. Det är bara det att den här lägenheten är inte gjord för att pyntas.


Det ryktas även om julfest, något man börjar se fram emot nu när minusgraderna har gjort sig odödliga och spridit sig runt om i luften. Mjuk-pepparkaksmuffins med kardemummafrosting ser ut att kunna bli en klassiker. Bäst att jag provbakar några bara för att se efter..

Ovido - Quiz & Flashcards